افشای اسناد واریزهای پاداش برد استقلال به افراد مختلف؛ سرپرست مدیرعاملی به خودش پاداش ۳۰۰ میلیون تومانی داد!

افشای اسناد واریزهای پاداش برد استقلال به افراد مختلف؛ سرپرست مدیرعاملی به خودش پاداش ۳۰۰ میلیون تومانی داد!

پایگاه خبری فوتبالی -  سرپرست مدیر عاملی استقلال، سیصد میلیون تومان از سه برد این تیم پاداش گرفته است!

به گزارش فوتبالی، سایت و روزنامه خبرورزشی در خبری اختصاصی اسنادی از لیست پاداش اعضای باشگاه استقلال برای سه بازی برابر گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و ذوب آهَن اصفهان را منتشر کرده که در کمال تعجب نام فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها هم دیده می‌شود.

خبر ورزشی نوشته است:"در واقع استقلال برای بازی های پایان فصل خود که رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی داشت، برای هر بازی پاداشی یکصد میلیون تومانی تعیین کرده بود که به جز بازی با پیکان که منجر به قهرمانی نشد، اعضای این تیم بابت سه برد در بازیهای ذکر شده پاداش گرفته‌اند و فرشید شمیعی هم سیصد میلیون تومان از این طریق، پاداش گرفته است."

اتفاقی که مشخص نیست با چه استدلال و منطقی بوده و چرا باید یک مدیر نام خود را در لیست پاداشی ها قرار داده و برای خود دستور پاداش دادن دهد! نکته جالب اینکه مثل مهدی مهدی‌پور که با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و مصدوم بوده اما برای برد مقابل گل گهر ۵۰ میلیون تومان پاداش گرفته است ولی سرپرست مدیرعاملی ۱۰۰ میلیون تومان!

شغلی که طبیعتاً مصدومیت و کاهش پاداش هم ندارد!

نکته‌ای که باید بررسی شود این است که آیا مصوبه هیات مدیره استقلال برای این پاداش‌ها اخذ شده یا نه و حتی در صورت اخذ مصوبه هم به نظر باید شاهد ورود نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی بود چرا که دادن پاداش توسط یک مدیر به خودش موضوعی نیست که به سادگی بتوان از آن رد شد.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که در دوره مدیریت علی خطیر، خبری از پاداش برای تیم مدیریتی استقلال و کارکنان نبود اما بعد از برکناری او، دوباره این عادت عجیب، برگشته است. ظاهرا خطیر عقیده داشته کسانی که در مستطیل سبز هستند و می دوند و عرق می ریزند باید پاداش بگیرند! 

در لیست پاداش ها افراد نامربوط به استقلال کم نیستند و چندین و چند نفر به عنوان رسانه پاداش گرفته اند که مشخص نیست به چه دلیل بوده است. برخی بازیکنان تیم امید استقلال هم پاداش گرفته اند که عجیب به نظر می رسد. 

از همه جالب تر آتیلا حجازی است که با اینکه مجوز سرپرستی اش صادر نشد و روی نیمکت ننشست اما او هم ۳۰۰ میلیون پاداش گرفته است! 

1997