اتحاد بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای تقدیم قهرمانی به ستاره مصدوم تیمشان

اتحاد بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای تقدیم قهرمانی به ستاره مصدوم تیمشان

پایگاه خبری فوتبالی- پس از مصدومیت پدری در دقایق ابتدایی دیدار مقابل تیم ملی آلمان، این بازیکن یورو 2024 را از دست داد و حالا بازیکنان لاروخا انگیزه زیادی دارند تا به عنوان قهرمانی برسند و آن را به ستاره مصدوم تیمشان تقدیم کنند.

به گزارش فوتبالی، در همان دقایق ابتدایی دیدار دو تیم اسپانیا و آلمان، پدری گونزالس، هافبک 22 ساله ماتادورها پس از برخورد سخت با تونی کروس از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. پس از آزمایش‌های انجام شده، گفته شد که این بازیکن حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب، یورو 2024 برای او تمام شد.

اما حالا بازیکنان تیم ملی اسپانیا انگیزه بالایی دارند تا با کسب پیروزی مقابل فرانسه و صعود به دیدار پایانی یورو، باعث خوشحالی پدری شوند. آن‌ها در مصاحبه‌های خود اعلام کردند که می‌خواهند در این مسابقات عنوان قهرمانی را به دست بیاورند و آن را به ستاره جوان خط هافبک بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تقدیم کنند.

مارک کوکوریا، دفاع چپ لاروخا که در این جام عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت در این باره گفت: «ما می‎‌خواهیم قهرمان شویم و آن را به پدری تقدیم کنیم.» اونای سیمون، سنگربان اتلتیک بیلبائو و تیم ملی اسپانیا نیز در همین رابطه گفت: «ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مقابل فرانسه پیروز شویم و آن را به پدری تقدیم کنیم.»

حالا باید دید آیا ستاره‌های تیم ملی اسپانیا در این دیدار حساس می‌توانند از سد نایب قهرمان جام جهانی عبور کنند یا خیر؟

1428