گران ترین بازیکنانی که در سال 2002 متولد شده‌اند (عکس)

گران ترین بازیکنانی که در سال 2002 متولد شده‌اند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنانی که در سال 2002 میلادی به دنیا آمده اند، در حال حاضر یا 21 سال سن دارند و یا 22 ساله هستند و به این ترتیب در سن و سالی قرار دارند که می تواند شروع دوران اوج برای آن ها باشد و از سوی دیگر می توانند آینده درخشانی پیش رو داشته باشند.

به گزارش فوتبالی ، ادواردو کاماوینگا بازیکن چند پسته رئال مادرید یکی از بازیکنانی است که متولد سال 2002 میلادی است. او توانایی بازی در پست هافبک دفاعی، هافبک وسط و مدافع چپ را دارد و کارلو آنچلوتی از او در تمامی این پست ها استفاده کرده است. او که متولد سال 2002 میلادی است، در حال حاضر 100 میلیون یورو ارزش دارد و به عنوان گران ترین بازیکن متولد سال 2002 شناخته می شود.

طبق آمار رسانه Score90 ، پدری بازیکن بارسلونا، دومین بازیکن گران قیمت متولد سال 2002 است. او در حال حاضر هشتاد میلیون یورو می ارزد. کول پالمر از چلسی هم متولد سال 2002 میلادی است و قیمتی مثل پدری دارد.

یوشکو گواردیول از منچستر سیتی در رده سوم قرار می گیرد. این بازیکن 75 میلیون یورو ارزش دارد. نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو هم که مورد توجه بارسلونا است، در این رده بندی در رده پنجم جای می گیرد. او هفتاد میلیون یورو می ارزد.

1470