عکسی که نیکو ویلیامز در شهر بارسلونا منتشر کرد

عکسی که نیکو ویلیامز در شهر بارسلونا منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که شایعه ها و حرف و حدیث های زیادی پیرامون نیکو ویلیامز و باشگاه بارسلونا وجود دارد، نیکو ویلیامز به شهر بارسلونا رفته است و تصویری از خودش هم در این شهر به اشتراک گذاشته است.

به گزارش فوتبالی ، نیکو ویلیامز پس از درخشش در رقابت های یورو 2024 به شدت مورد توجه بارسلونا قرار گرفت و هواداران بارسلونا دوست دارند که خوان لاپورتا به سراغ خرید این بازیکن برود. نیکو ویلیامز و لامین یامال زوج درخشان اسپانیا در یورو 2024 بود و با آمدن نیکو ویلیامز به بارسلونا، این زوج در جمع آبی و اناری پوشان هم شکل می گیرد.

نیکو ویلیامز در حال حاضر بیست و دو سال سن دارد و آینده درخشانی پیش روی او است. نیکو ویلیامز این تصویر را در شهر بارسلونا در بخش استوری های صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. او که محصول آکادمی باشگاه اتلتیک بیلبائو است از سال 2013 در این باشگاه حضور دارد. البته نیکو ویلیامز از سال 2021 وارد تیم اصلی این باشگاه شده است و حالا یکی از ستاره های تیم اتلتیک بیلبائو و فوتبال اسپانیا به حساب می آید و باید دید که چه آینده ای در انتظار او است.

1470