بازیکن بارسلونا و انجام خوشحالی امباپه در فینال المپیک (عکس)

بازیکن بارسلونا و انجام خوشحالی امباپه در فینال المپیک (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دیدار فینال فوتبال مردان المپیک 2024 پاریس، تیم امید اسپانیا و تیم امید فرانسه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم امید اسپانیا موفق شد با نتیجه پنج بر سه به پیروزی برسد و در نهایت مدال طلای المپیک را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی فرمین لوپز یکی از ستاره های اصلی تیم امید اسپانیا بود. این بازیکن بارسلونا موفق شد در فینال المپیک دو گل به ثمر برساند و خوش بدرخشد. فرمین لوپز در دقیقه هجده بازی و همچنین دقیقه 25 بازی برای ماتادور ها گلزنی کرد. در واقع فرمین لوپز دو گل اول تیم امید اسپانیا را مقابل فرانسوی ها به ثمر رساند.

فرانسه میزبان این بازی ها بود. دیدار فینال المپیک در ورزشگاه پارک ده پرنس برگزار می شد. یکی از صحنه های این بازی که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، جایی است که فرمین لوپز پس از گلزنی به تیم امید فرانسه، در ورزشگاه پارک ده پرنس به سبک کیلیان امباپه خوشحالی می کند. امباپه یک خوشحالی معروف و شناخته شده دارد که دست های خود را در آن، زیر بغل خود قرار می دهد و با ژستی خاص می ایستد. حالا فرمین لوپز این حرکت را مقابل تیم امید فرانسه انجام داد.

فرمین لوپز و کیلیان امباپه احتمالا در ال کلاسیکو های فصل پیش رو با هم روبرو می شوند.

1471