درخشش و آمار ویژه ستاره بارسلونا در المپیک 2024 پاریس

درخشش و آمار ویژه ستاره بارسلونا در المپیک 2024 پاریس

پایگاه خبری فوتبالی - فرمین لوپز استعداد جوان بارسلونا تبدیل به ستاره تیم امید اسپانیا در رقابت های المپیک 2024 پاریس شده است و عملکرد خوبی را از خودش به نمایش در آورده است.

به گزارش فوتبالی ، تیم امید اسپانیا با پیروزی دو بر یک مقابل تیم امید مراکش موفق شد راهی فینال رقابت های فوتبال مردان المپیک 2024 پاریس شود و در فینال به مصاف تیم امید فرانسه خواهد رفت. در بازی تیم امید اسپانیا مقابل تیم امید مراکش، فرمین لوپز موفق شد برای ماتادور ها گلزنی کند.

به طور کلی فرمین لوپز در این دوره از بازی های المپیک موفق شده است در پنج بازی چهار گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. فرمین لوپز همان طور که گفته شد یک گل به مراکش زده است. او در بازی اسپانیا مقابل دومینیکن هم یک گل به ثمر رساند. فرمین لوپز در بازی تیم امید اسپانیا مقابل تیم امید ژاپن دبل کرد و دو گل به ثمر رساند.

فرمین لوپز در اصل یک هافبک است و به عنوان یک هافبک او آمار بسیار خوبی از خودش بر جای گذاشته است. این بازیکن بیست و یک سال سن دارد و سابقه گلزنی به رئال مادرید در ال کلاسیکوی دوستانه تابستان پارسال و همچنین ال کلاسیکوی دور برگشت لالیگا در فصل قبل را دارد.

1470