کیلیان امباپه زیر عمل جراحی قرار می‌گیرد

کیلیان امباپه زیر عمل جراحی قرار می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه در اواخر بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی اتریش یک برخورد محکم با کوین دانسو مدافع تیم ملی اتریش داشت و همین قضیه موجب شد تا از ناحیه بینی دچار مصدومیت شود.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه پس از این برخورد از ناحیه بینی دچار خونریزی شد و همین قضیه نشان می داد که او آسیبی جدی دیده است. حالا مشخص شده است که بینی این ستاره فرانسوی شکسته است و او باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

فدراسیون فوتبال فرانسه این قضیه را تایید کرده است و گفته است که کیلیان امباپه به خاطر شکستگی بینی در بازی مقابل اتریش، در کشور آلمان و در شهر دوسلدورف زیر عمل جراحی قرار خواهد گرفت و باید دید که شرایط او برای ادامه بازی های یورو 2024 به چه شکل خواهد بود. کیلیان امباپه بدون تردید یکی از ستاره های اصلی تیم ملی فرانسه است و فرانسوی ها حساب ویژه ای روی او برای به قهرمانی رسیدن در یورو 2024 باز می کردند.

در هر صورت ممکن است که امباپه با ماسک بتواند به یورو 2024 ادامه بدهد اما در ابتدا باید زیر عمل جراحی قرار بگیرد و پس از آن شرایط او مشخص شود. برخی از رسانه ها هم این احتمال را مطرح کرده اند که شاید یورو 2024 برای امباپه تمام شده باشد.

1470