شوخی بامزه دروازه ‎بان پی‌اس‌جی با ماموران امنیتی در فرودگاه

شوخی بامزه دروازه ‎بان پی‌اس‌جی با ماموران امنیتی در فرودگاه

پایگاه خبری فوتبالی - آرنائو تناس دروازه بان اسپانیایی پی اس جی پس از کسب مدال طلای المپیک از این اتفاق خیلی خوشحال بود و تصمیم گرفت که به بامزه ترین شکل ممکن با آن پز بدهد.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان تیم ملی المپیک اسپانیا دیروز از پاریس به مادرید برگشتند و در فرودگاه مادرید، دروازه بان سابق بارسلونا تصمیم گرفت که مدال طلای المپیک را زیر پیراهنش قایم کند و آن را از اسکنر امنیتی در فرودگاه رد کند. در حقیقت در اسکنر امنیتی، افراد باید همه اشیای الکترونیکی یا فلزی را از بدنشان خارج کنند تا از ایکس ری رد شود و خودشان بدون آنها از اسکنر رد شوند. وقتی که تناس از اسکنر رد شد، دستگاه بوق زد و این بازیکن بعد از آن مدال را از زیر پیراهنش در آورد و به ماموران امنیتی نشان داد که دلیل زنگ خطر همین مدال بوده تا حسابی با آن پز بدهد! بعد از آن تناس از گیت برگشت، مدالش را تحویل دستگاه ایکس ری داد و خودش بدون آن از اسکنر رد شد اما در نهایت توانست تصویری بامزه را رقم بزند. 

تیم المپیک مردان اسپانیا پس از کسب مدال طلا امروز توسط فدراسیون فوتبال این کشور مورد تجلیل قرار خواهد گرفت. این تیم با شایستگی در  فینال مقابل فرانسه پیروز شد و مدال طلا را از ان خود کرد.

4125