تساوی رومانی و اسلواکی در ایستگاه آخر مرحله گروهی

تساوی رومانی و اسلواکی در ایستگاه آخر مرحله گروهی

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024، تیم‌های اسلواکی و رومانی از ساعت 19:30 به وقت تهران در مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های گروه E یورو 2024، دو تیم اسلواکی و رومانی در سومین و آخرین دیدار خودشان در مرحله گروهی در مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت این مسابقه با تساوی 1-1 به اتمام رسید و امتیازات میان دو تیم تقسیم شد تا هر دو تیم جواز حضور در مرحله بعدی را به دست بیاورند.

دو تیم پیش از آغاز مسابقه می‌دانستند که با کسب تساوی هم می‌توانند شانس بالایی برای صعود از مرحله گروهی داشته باشند و به همین خاطر در ابتدای مسابقه چندان به آب و آتش نزدند. در بیست و چهارمین دقیقه بازی، اوندری دودا، هافبک 22 ساله تیم هلاس وورنا و تیم ملی اسلواکی، موفق شد با پاس یورای کوکا دروازه رومانی را باز کند و تیمش را در همان نیمه نخست پیش بیاندازد. اسلواکی حالا با کسب 3 امتیاز می‌توانست در صدر جدول قرار بگیرد، اما در آن سو، رومانی خطر حذف احتمالی را احساس می‌کرد.

شاگردان ادوارد یوردانسکو، پس از گلی که دریافت کردند به خودشان آمدند و 13 دقیقه بعد، توانستند کار را به تعادل برسانند. رضوان مارین، گل تساوی‌بخش تیم ملی رومانی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در نیمه دوم این مسابقه دو تیم محتاطانه بازی کردند و در نهایت هر دو تیم توانستند راهی مرحله بعدی شوند.

1428