ستاره اسپانیا: از آلمان نمی‌ترسیم

ستاره اسپانیا: از آلمان نمی‌ترسیم

پایگاه خبری فوتبالی - رودری هافبک اسپانیایی منچسترسیتی می گوید لاروخا هیچ ترسی از آلمان ندارد و کاملاً آماده این دیدار است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف گرجستان رفت و علیرغم آن که در نیمه اول با یک گل عقب افتاد، اما توانست کامبک بزند و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند. حالا ماتادورها در این مرحله باید با آلمان میزبان مواجه شوند. 

رودری زننده یکی از 4 گل اسپانیا گفت: "بازی با گرجستان خیلی سخت بود. آن ها خیلی فشرده دفاع می کردند، اما ما صبور بودیم. آن ها در اولین حمله خود به گل رسیدند. در برخی از لحظات بازی ما بدشانس بودیم. گل مساوی کمی ما را آرام کرد و توانستیم دوباره کنترل بازی را در دست بگیریم."

"تقابل با آلمان؟ هیچ وقت نمی دانیم که خوب است یا بد. همه تیم ها در یورو خوب هستند. آلمان در خانه یک تیم قدرتمند است. ما از هیچ تیمی نمی ترسیم. اگر بخواهیم به مراحل بالاتر برویم، باید یک بازی فوق العاده به نمایش بگذاریم. با هر چه در توان داریم، به استقبال این بازی می رویم. بازی با آلمان، قطعا با گرجستان، بسیار متفاوت خواهد بود."

4416