نظر امباپه در مورد بازیکنی که می‌خواهد روی ساق پایش تکل بزند

نظر امباپه در مورد بازیکنی که می‌خواهد روی ساق پایش تکل بزند

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه به ویدیوی جنجالی صفحه فدراسیون بلژیک در این باره که آمادو اونانا در بازی امشب در یک هشتم نهایی یورو 2024 روی پایش تکل می زند، واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی،  فدراسیون بلژیک اوایل هفته ویدیویی را در صفحه توییترش منتشر کرد که در آن پابلو آندرس، کمدین بلژیکی در کنار اونانا حضور داشت. در این ویدیو، هافبک اورتون گفت که در بازی بلژیک و فرانسه روی ساق پای امباپه تکل خواهد زد. فدراسیون فوتبال بلژیک خیلی سریع این ویدیو را حذف و عذرخواهی کرد و حالا ستاره رئال مادرید پاسخ اونانا را داده است. 

وقتی که از امباپه پرسیده شد که آیا او حاضر است که پیراهنش را با امباپه معاوضه کند، جواب داد:"چه کسی؟" که خبرنگار بلژیکی تکرار کرد:" آمادو اونانا، هافبک تیم ما." و امباپه در جواب گفت:" خب، اوکی. چیزهایی در موردش شنیده ام. می دانید که خیلی ها در مورد من صحبت می کنند و مشکلی با آن ندارم. اگر اونانا در پایان بازی پیراهن من را بخواهد، می تواند آن را داشته باشد."

فرانسه و بلژیک در مرحله گروهی یورو در آلمان نمایش مطلوبی نداشته اند اما انتظار می ورد که هر دو تیم در بازی امشب نمایش بهتری از خود ارائه بدهند. امباپه نیز همچون بازی با لهستان با ماسک در زمین ظاهر خواهد شد. 

4125