تصویر جالب از رختکن اسپانیا: اتحاد!

تصویر جالب از رختکن اسپانیا: اتحاد!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا در چهار بازی اولش در یورو مهارناپذیر بوده است.

به گزارش فوئبالی، لوئیز دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا توانسته تیمی جوان و در عین حال متحد را تشکیل بدهد. در حقیقت اسپانیا بر خلاف تیم هایی نظیر انگلیس و فرانسه، ستاره شاخصی ندارد بلکه گروهی بازیکن جوان و پرشور و شوق در این تیم قرار گرفته اند که همگی برای موفقیت تلاش می کنند.

اسپانیا فعلا هر چهار بازی خود در یورو را با  پیروزی پشت سر گذاشته است و حالا باید به مصاف آلمان برود که میزبان مسابقات است. در حقیقت هر چند که لاروخا در سمت دشوار جدول قرار گرفته (حتی در صورت غلبه بر آلمان ممکن است در نیمه نهایی به مصاف پرتغال یا فرانسه بروند!) اما در حال حاضر خیلی ها تصور می کنند که تیم دلافوئنته بخت اصلی قهرمانی یورو باشد.

اسپانیا امیدوار است که پس از دوازده سال قهرمان یورو شود. آنها سال گذشته فاتح لیگ ملت های اروپا شدند تا ناکامی جام جهانی را فراموش کنند و حالا به دنبال فتح یورو 2024 هستند.

خوسلو ماتو مهاجم اسپانیایی سابق رئال مادرید که به الغرافه قطر پیوسته، تصویری از رختکن تیم ملی اسپانیا در بازی با گرجستان منتشر کرده است که در این تصویر همه بازیکنان به نشانه اتحاد، دور همدیگر حلقه زده اند و به نظر می رسد که این تیم فعلا قصد آرام نشستن را ندارد!

4125