نگرانی انگلیسی‌ها؛ بلینگام به خاطر خوشحالی جنجالی محروم می‌شود؟

نگرانی انگلیسی‌ها؛ بلینگام به خاطر خوشحالی جنجالی محروم می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام در دقیقه 95 بازی انگلیس و اسلواکی توانست گلی زیبا را با ضربه قیچی برگردان به ثبت برساند اما خوشحالی او پس از این صحنه به شدت جنجال ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، بلینگام علاوه بر خوشحالی معروف خود که دستانش را باز کرده بود، حرکت ناخوشایندی را به سوی نیمکت اسلواکی داشت، حرکتی که با خشم رسانه های اسلواکی همراه شده است. در حقیقت تصاویر حرکت بلینگام در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده و باعث خشم مردم اسلواکی شده است. بازیکن رئال مادرید در پیامی در صفحه توییترش مجبور شد که در مورد این حرکت توضیح بدهد:" یک شوخی درونی به سوی دوستان نزدیکم بود که در بازی حضور داشتند. برای بازی تیم اسلواکی چیزی جز احترام نمی توانم داشته باشم." 

هر چند که بلینگام سعی کرد که حرکاتش را توجیه کند اما بعید نیست که این شوخی برای او گران تمام شود. اتلتیک گزارش داده است که یوفا ممکن است که بلینگام را به خاطر حرکت جنجالی محروم کند. این بازیکن هر چند که برای فرار از تنبیه مدعی شده که با دوستانش شوخی کرده اما می داند که یوفا به شدت در این موارد سختگیر است.

با توجه به این که این صحنه از چشم داور دور مانده،  کمیته انضباطی یوفا می تواند شخصا به این مسئله ورود کند و ممکن است که بلینگام از یک چهارم نهایی محروم شود. 

4125