جواب بلینگام به منتقدان انگلیس

جواب بلینگام به منتقدان انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره تیم ملی انگلیس بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی، جواب منتقدان را داد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف اسلواکی رفت و این بازی تا دقیقه 90+5 با نتیجه یک بر صفر به سود اسلواکی دنبال می شد، اما ضربه استثنایی جود بلینگام در آخرین ثانیه های بازی باعث شد تا انگلیس نجات پیدا کند و سپس در وقت های اضافی، هری کین با ضربه سر گل دوم را زد تا سه شیرها حریف سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی شوند.

به نقل از سایت دیلی میل، ناجی انگلیس به خبرنگاران گفت: "این احساسی است که جای دیگر نمی توانم تجربه کنم. یک بازی ملی، در مراحل حذفی، در حالی که 30 ثانیه با حذف شدن از جام فاصله دارید و احساس می کنید مردم کشورتان را ناامید می کنید. یک ضربه به توپ می تواند همه چیز را عوض کند. این احساسی است که من نمی خواهم داشته باشم، اما وقتی کار از کار گذشته، به نظرم احساس فوق العاده ای است. از زمان پیوستن به رئال مادرید، بازی من بهتر شده و خوشحالم می توانم برای انگلیس مفید باشم."

"بازی کردن برای انگلیس، افتخار بزرگی برای من است، اما بعضی وقت ها سخت است. فشار زیادی روی ماست. هواداران انتظارات زیادی از ما دارند. مردم دوست دارند زیاد حرف بزنند. واکنش خیلی خوبی نشان دادیم. رسانه ها همیشه می خواهند شما را قضاوت کنند."

4416