مقصد آقای گل یورو 2024 رسماً مشخص شد

مقصد آقای گل یورو 2024 رسماً مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژرژ میکائوتادزه بازیکن 23 ساله متولد لیون یکی از پدیده های یورو بوده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم تیم ملی گرجستان نه تنها برای تیم ملی گرجستان با ثبت اولین گلشان در یک تورنمنت بزرگ تاریخ سازی کرد بلکه با وجود حذف تیمش در مقابل اسپانیا با ثبت سه گل همچنان آقای گل مسابقات است هر چند که ممکن است که در بازیهای آینده رکوردش توسط بازیکنان دیگر شکسته شود. 

درست یک روز پس از حذف گرجستان از یورو، باشگاه متز اعلام کرد که این مهاجم را با سیزده میلیون یورو از آژاکس خریده است. میکائوتادزه مورد توجه باشگاه های مختلف قرار داشت اما متز سریع تر اقدام کرد. این مهاجم، فصل گذشته قرضی از آژاکس به متز ملحق شده بود و باشگاه فرانسوی به سرعت بند خرید او را فعال کرد. این مهاجم از نظر سبک بازی با بنزما مقایسه می شود به خصوص که هر دو نفرشان هم در لیون متولد شده اند. میکائوتادزه در 22 بازی پایانی فصل برای متز چهارده گل به ثمر رساند و به روند خوب گلزنی خود در یورو نیز ادامه داد. 

متز بدین ترتیب با سیزده میلیون یورو این بازیکن را به خدمت گرفت. باشگاه فرانسوی احتمال فروش این بازیکن در آینده را رد نمی کند چرا که با درخشش این مهاجم در یورو می توانند امید زیادی به جلب مشتریان بیشتر برای او باشند.

4125