قلعه‌نویی و انتقاداتی که دوست ندارد!

قلعه‌نویی و انتقاداتی که دوست ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- «من هر جا که باشم انتقاد می‌کنند.» حدس زدن این که این جمله را چه کسی گفته اصلا کار سختی نیست!

به گزارش فوتبالی، همه می دانند امیرقلعه‌نویی علاقه چندانی به انتقاد ندارد! او این ماجرا را در این سال‌ها و در هر تیمی که بوده به انواع مختلف نشان داده است.

البته احتمالا در میان مربیان شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که از انتقاد از نحوه بازی تیمش و مربیگری‌اش انتقاد شود و او واکنشی نداشته باشد اما قلعه‌نویی همیشه واکنش‌هایی به این قضیه داشته است.

سرمربی فعلی تیم ملی در خیلی از مواقع انتقادی را در این سالها به خصومت و دشمنی با خودش تعبیر کرده است. این اتفاق آنقدر تکرار شده که حدس‌زدن جملات او بعد از انتقاداتی که به 2 بازی پایانی تیم ملی می‌شود اصلا کار سختی نیست.

«من ۱۰ سال است که این مشکل را نتوانستم حل کنم و این موضوع مختص تیم ملی نبوده و هر تیمی می‌گیرم، این دوستان شروع می‌کند. فرقی نمی‌کند قلعه‌نویی کجا باشد. در گل‌گهر هم باشم، آن را با پاری سن ژرمن مقایسه می‌کنند!»

امیرقلعه‌نویی بعد از این که توضیحاتی در مورد عملکردش در تیم‌های گذشته خود می‌دهد و قصد دارد تا از دانش مربیگری خود دفاع کند از بازی مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان هم دفاع می‌کند.« جای تعجب دارد! ایراد داریم اما با این شرایط بدنی بد بچه‌ها، این میزان خوب بازی کردیم. همین ازبکستان در مقدماتی ما را ۱ بر صفر برد اما هیچ‌کس نه شعار داد و نه اعتراض کرد. همین بازیکن‌ها بودند که باختند و البته جوان‌تر و قوی‌تر بودند.»

4326