اظهار نظر جنجالی مدیر عامل سپاهان؛ بازیکن مورد علاقه‌ام مهدی ترابی است!

اظهار نظر جنجالی مدیر عامل سپاهان؛ بازیکن مورد علاقه‌ام مهدی ترابی است!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی آذربایجانی اعلام کرد که بازیکن مورد علاقه‌اش یکی از بازیکنان پرسپولیس است!

به گزارش فوتبالی، برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک مهمان داشت که با تماس تصویری در این برنامه حضور پیدا کرد. این مهمان کسی نبود جز مهدی آذربایجانی مدیر عامل جدید و تازه وارد باشگاه سپاهان بود که روز 21 اردیبهشت به این سمت منصوب شد.

او در این مصاحبه حرف‌های جالبی زد و گفت که سال‌ها به عنوان ورزشکار حرفه‌ای در رشته کاراته فعالیت داشته است و دان سه کاراته دارد و در دوران نوجوانی فوتبال کار می‌کردم. اما جالب‌ترین بخش حرف‌های او که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد پاسخ او به یک سوال محمد حسین میثاقی بود.

مجری برنامه از آذربایجانی پرسید که بازیکن مورد علاقه او هم ایرانی و هم خارجی کیست. آذربایجانی در پاسخ گفت: «بازیکن ایرانی مورد علاقه من مهدی ترابی و بازیکن خارجی مورد علاقه من، کریستیانو رونالدو است.»

آذربایجانی در حالی از یکی از بازیکنان پرسپولیس به عنوان بازیکن مورد علاقه خودش نام برد که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس و هواداران‌شان رابطه خوبی با هم ندارند و به همین دلیل این جمله او مورد اعتراض هواداران سپاهان قرار خواهد گرفت. چون آنها قطعا توقع داشتند آذربایجانی از یکی از بازیکنان فعلی یا قدیمی سپاهان به عنوان بازیکن مورد علاقه خودش نام ببرد.

از طرفی ابراز علاقه آذربایجانی به مهدی ترابی می‌تواند باعث نگرانی هواداران پرسپولیس هم بشود. البته که بازیکنان هر تیمی طبق تصمیم سرمربی جذب می‌شوند اما همین ابراز علاقه می‌تواند این تصور را ایجاد کند که سپاهان به جذب ترابی فکر می‌کند. به خصوص که پرسپولیس و ترابی هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند.

1359