آذربایجانی: اگر امروز در باشگاه سپاهان هستم، دلیل آن مهم بودن «حال خوب» مردم است

آذربایجانی: اگر امروز در باشگاه سپاهان هستم، دلیل آن مهم بودن «حال خوب» مردم است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: افزایش شادی و نشاط اجتماعی در دستور کار باشگاه قرار دارد و تلاش می‌کنیم این مجموعه را به سمت بهترین شرایط ببریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان، مهدی آذربایجانی روز سه‌شنبه در آیین معارفه مدیرعامل این باشگاه افزود: هر نتیجه خوبی که در باشگاه سپاهان اتفاق بیفتد شادی و نشاط مردم را به همراه دارد و این موضوع از همه چیز ارزشمندتر است.

وی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه در ۲ قطب تولید و نشاط اجتماعی به‌دنبال حال خوب مردم است، اضافه کرد: در نگاه تحولی، ما درصددیم مجموعه خود را به سمت بهترین شرایط ببریم و اگر امروز در باشگاه سپاهان هستم، دلیل آن مهم بودن «حال خوب» مردم است.

وی با تاکید بر اینکه به‌دنبال احقاق حقوق باشگاه سپاهان هستم، اظهار داشت: در رشته‌ ورزشی کار کرده‌ام که قاعده و قانون در آن بسیار ارزشمند است و اگر قانونی رعایت نشود موفق نخواهیم بود.

آذربایجانی با بیان اینکه چالش اصلی باشگاه‌داری در کشور بحث مدیریتی است، گفت: امید است بتوانم با استفاده از تجربه های مدیریتی که تاکنون داشته ام برای بهبود اتفاقات در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قدم بردارم.

وی با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان چارچوب و ساختارهای خوبی دارد، تصریح کرد: حرکت‌های خوب گذشته را دنبال می‌کنیم و اتفاق های خوبی را رقم خواهیم زد چرا که سپاهان باشگاه مهمی است و باید حق باشگاه را در حوزه‌های مختلف احقاق کنیم.

آذربایجانی به تعامل و همکاری سازنده اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌های همکاری برای خدمت به تیم فوتبال و سایر رشته‌ها استفاده کنیم، در این مسیر از حاشیه‌ها فاصله بگیریم و اجازه ندهیم برای ما حاشیه‌سازی کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: به دنبال فضای آرام هستیم زیرا بر این باوریم در این فضا می‌توان اتفاق‌های خوبی را رقم زد.

مهدی آذربایجانی با انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد و به اعتقاد کارشناسان، با وجود سبک مدیریتی تحول‌گرای این مدیر ورزشی، باشگاه سپاهان در آینده نزدیک شاهد تغییرات زیادی خواهد بود.

باشگاه سپاهان در ۶ ماه گذشته با مشکل بی‌ثباتی مدیریتی مواجه بود و پس از آن‌ که محمدرضا ساکت آذر پارسال از مدیر عاملی این باشگاه کناره‌گیری کرد، منوچهر نیک‌فر به‌عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد ولی در پی استعفای او در اسفند گذشته، این باشگاه تا اردیبهشت امسال بدون مدیرعامل و سرپرست باقی مانده بود.

7474