واکنش مدیرعامل سپاهان به ماندن یا نماندن مورایس

واکنش مدیرعامل سپاهان به ماندن یا نماندن مورایس

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل سپاهان به صحبتهای دیشب سرمربی تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان پس از برتری تیمش مقابل آلومینیوم اراک، در پاسخ به این پرسش که آیا مس رفسنجان را برای حضور در فینال جام حذفی ترجیح می‌دهد یا آلومینیوم اراک اظهار داشت که هیچ انتخابی بین این دو تیم ندارد و نمی‌داند اصلاً خودش بماند یا نه!

پاسخی که نشان می‌دهد ممکن است سرمربی پرتغالی پس از پایان لیگ برتر، برای ادامه بازیهای جام حذفی همراه طلایی‌پوشان نباشد و طبیعتاً این اتفاق می‌تواند موضوعی نگران‌کننده برای سپاهانی باشد که تمام تمرکزش را روی قهرمانی در جام حذفی گذاشته است.

صحبتهای دیشب مورایس، بدون واکنش باقی نماند و مهدی آذربایجانی مدیرعامل فصل سپاهان در صفحه شخصی‌اش به این نکته اشاره کرده که با مورایس در راه اراک صحبت کرده و طبیعی است که این سرمربی پرتغالی در این سطح از قضایایی که برای تیمش ایجاد شده، ناراحت باشد  اما با این وجود آن ها با مورایس برای فصل بعد هم قرارداد دارند و به سرمربی کنونی سپاهان گفته که به هواداران قول داده فصل بعد تیم قویتری داشته باشند و مفصل با مورایس صحبت کرده‌اند.

آذربایجانی در ادامه تاکید داشته که حالا باید تمام تمرکز آن ها روی جام حذفی باشد و در ادامه اشاره کرده برای رایزنی در مورد برخی مسائل که گره‌اش در پایتخت باز می‌شود، راهی تهران شده است.

1997