تاریخ دو ال‌کلاسیکوی لالیگا در فصل 25-2024 مشخص شد

تاریخ دو ال‌کلاسیکوی لالیگا در فصل 25-2024 مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - لالیگای 25-2024 مشخص شد و مثل همیشه، فوتبالدوستان می خواهند تاریخ تقابل های رئال مادرید و بارسلونا را بدانند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به دنبال پس گرفتن قهرمانی از رئال مادرید است و می خواهند با هدایت فلیک، جلوی تکرار قهرمانی را بگیرند در حالی که رئالی ها می خواهند پس از 35 سال، در دو فصل متوالی قهرمان لالیگا شوند و طلسم خود در این زمینه را بشکنند.

بر اساس قرعه کشی، اولین ال کلاسیکوی فصل آینده در روز ششم آبان در ورزشگاه برنابئو خواهد بود که بارسایی ها پس از شکست های متوالی اخیرشان، امیدوار هستند که بالاخره طلسم را بشکنند و رئال مادرید را مغلوب بسازند. از سویی بازی برگشت دو تیم نیز در روز 21 اردیبهشت برگزار می شود.

رئال مادرید در اولین هفته لالیگا در خانه مایورکا بازی می کند و بارسلونا نیز اولین بازی لالیگایی خود با هدایت فلیک را در خانه والنسیا خواهد داشت. بدین ترتیب کیلیان امباپه در اولین بازی خود در لالیگا باید در خانه مایورکا بازی کند و هواداران مایورکایی زودتر از بقیه فوتبالدوستان اسپانیایی فرصت تماشای مثلث هجومی رئال با حضور امباپه-بلینگام-وینیسیوس را خواهند داشت. البته رئالی ها پیش از آن بازی باید در سوپرجام اروپا به مصاف آتالانتا بروند.

4125