رئال مادرید انتقام ال کلاسیکوی قبلی را از بارسلونا گرفت

رئال مادرید انتقام ال کلاسیکوی قبلی را از بارسلونا گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته نهم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر یک بارسلونا را شکست دهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی بدون شک مهم ترین بازی این هفته از رقابت های لالیگا و یکی از مهم ترین بازی های فصل بود و در نهایت شاگردان آنچلوتی توانستند در آن به پیروزی برسند.

رئال مادرید در ال کلاسیکوی فصل قبل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه چهار بر صفر شکست خورده بود اما این بار شاگردان آنچلوتی به خوبی توانستند شکست قبلی خود را جبران کنند و به نوعی از بارسلونا انتقام بگیرند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

در این بازی گل های رئال مادرید را کریم بنزما، فدریکو والورده و رودریگو به ثمر رساندند و گل بارسلونا را فران تورس وارد دروازه رئال مادرید کرد. در دقایق آخر بارسا به دنبال جبران نتیجه بود اما در انجام این کار ناکام ماند و در نهایت این رئال مادرید بود که توانست هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

در واقع رودریگو یک پنالتی لحظه آخری برای رئال مادرید به دست آورد و خودش آن را تبدیل به گل کرد تا امید بارسا برای کامبک زدن تبدیل به نا امیدی شود.

خلاصه بازی رئال مادرید و بارسلونا

1470