پیراهن‌های عجیب رئال مادرید و بارسلونا برای ال‌کلاسیکو

پیراهن‌های عجیب رئال مادرید و بارسلونا برای ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در حالی یکشنبه در ال کلاسیکو به مصاف هم می روند که نه رئال از پیراهن اصلی خود به رنگ سفید استفاده می کند و نه بارسا از پیراهن اصلی به رنگ آبی و اناری!

به گزارش فوتبالی، اسپانسرهای دو تیم تصمیم گرفته اند که رئال و بارسا یکشنبه با پیراهن های متفاوتی بازی کنند. در حقیقت رئال مادرید در این فصل برای اولین بار با پیراهن مشکی رنگ بازی خواهد کرد که به نوعی پیراهن چهارم فصلش است. این پیراهن توسط یوهیجی یاماموتو طراح سرشناس ژاپنی به مناسبت صد و بیستمین سالگرد تاسیس رئال آماده شده است. پیراهن های اول تا سوم رئال در فصل جاری به رنگ سفید، سورمه ای و فیروزه ای بوده اند و حالا رئال قرار است که با پیراهن مشکی آن هم در خانه اش مقابل بارسا بازی کند. از سویی بارسلونا هم به جای پیراهن اصلی خود در بازی یکشنبه از پیراهن زرد با رگه های قرمز بازی خواهد کرد، پیراهنی که به یاد پرچم ایالت کاتالونیا طراحی شده است.

رئال مادرید

بدین ترتیب اگر هوادار فوتبالدوستی که از ال کلاسیکو اطلاع ندارد، یکشنبه شب به صورت اتفاقی تلویزیون را روشن کند، متوجه نمی شود که رئال و بارسا درون زمین هستند و شاید ناخودآگاه کانال تلویزیونی را عوض کند!

4125