رکورد ویژه رئال مادرید در ال کلاسیکو ها؛ بارسلونا «چهارتایی» شد!

رکورد ویژه رئال مادرید در ال کلاسیکو ها؛ بارسلونا «چهارتایی» شد!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دهم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت و مردان کارلو آنچلوتی موفق شدند هر سه امتیاز را در این دیدار به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا یک بار دیگر مقابل رئال مادرید شکست خورد و بدین ترتیب روند شکست های این تیم مقابل مادریدی ها ادامه پیدا کرد. این شکست موجب شد تا بارسلونا یک رکورد منفی را مقابل رئال مادرید از خود بر جای بگذارد. رکوردی که از سال 1965 به بعد بی سابقه بوده است. بارسلونا اکنون برای چهارمین بار پیاپی مقابل رئال مادرید شکست خورد و اصطلاحا "چهارتایی" شده است و باید دید که در ال کلاسیکوی بعدی آیا بارسلونا بالاخره می تواند مقابل رئال مادرید قد علم کند یا این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

بارسلونا در این روز ها با رونالد کومان شرایط خوبی را سپری نمی کند و شکست مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو هم به نتایج ضعیف بارسلونا و کومان اضافه شده است و باید دید که سرانجام این مربی هلندی در بارسلونا چه خواهد بود. از این چهار ال کلاسیکوی پیاپی که بارسلونا مقابل رئال مادرید شکست خورده است، در سه تای آن رونالد کومان سرمربی بارسلونا بوده است.

1470