دوم مارس، روز نحس رئال مادرید در ال کلاسیکو ها

دوم مارس، روز نحس رئال مادرید در ال کلاسیکو ها

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل ری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل بارسلونا شکست خورد و اکنون اگر می خواهد راهی فینال این فصل از بازی های جام حذفی اسپانیا شود، باید در ورزشگاه نیوکمپ عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند کامبک بزند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در ال کلاسیکویی که پنجشنبه دوم مارس برگزار شد، مقابل بارسلونا شکست خورد و نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد. این اولین باری نیست که رئال مادرید در روز دوم مارس در ال کلاسیکو شکست می خورد.

در حقیقت رئال مادرید در تاریخ دوم مارس سال 2019 هم در یک ال کلاسیکو شکست خورده بود. رئال مادرید در آن بازی که ال کلاسیکوی دور برگشت لالیگا بود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در پایان آن فصل بارسا قهرمان لالیگا شد.

اکنون رئال مادرید در تاریخ دوم مارس سال 2023 یعنی چهار سال پس از آن شکست، باز هم مقابل بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست خورد و این بار هم یک بر صفر باخت. البته این بازی در چهارچوب رقابت های کوپا دل ری بود و باید دید که مادریدی ها در بازی برگشت می توانند جبران کنند یا خیر.

1470