پیش بازی بارسلونا - رئال مادرید؛ آخرین فرصت شاگردان آنچلوتی در لالیگا

پیش بازی بارسلونا - رئال مادرید؛ آخرین فرصت شاگردان آنچلوتی در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (یکشنبه) از ساعت 23:30 در ورزشگاه نیوکمپ، رئال مادرید و بارسلونا در چهارچوب هفته بیست و ششم از رقابت های لالیگا به مصاف هم می روند و شاهد یک بازی حساس خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز به طور کلی در این فصل از رقابت های لالیگا عملکرد بسیار خوبی داشته است. آبی و اناری پوشان با گذشت 25 هفته از لالیگا در حال حاضر 65 امتیاز دارند و با داشتن 9 امتیاز بیشتر از رئال مادرید، صدرنشین جدول لالیگای اسپانیا هستند.

رئال مادرید آنچلوتی در این فصل لالیگا نتوانست صدر جدول را حفظ کند و اکنون فاصله قابل توجهی با بارسلونا دارد. تیم کارلو آنچلوتی اگر می خواهد همچنان شانسی برای قهرمانی در لالیگا داشته باشد باید در این بازی به پیروزی برسد. با توجه به این که بارسلونا در این بازی میزبان است، تیم آنچلوتی کار دشواری خواهد داشت. اگر بارسا بتواند یک مساوی بگیرد و یا رئال مادرید را شکست دهد دیگر باید گفت که قهرمان این فصل لالیگای اسپانیا تیم بارسلونا است.

در ال کلاسیکو های لالیگایی 77 بار رئال مادرید به پیروزی رسیده است و بارسلونا 73 برد داشته است. 35 بازی هم مساوی شده است. از لحاظ تعداد گلِ زده در ال کلاسیکو های لالیگایی، رئال مادرید تاکنون 298 گل زده است و بارسلونا 296 گل و اکنون باید دید که در ال کلاسیکوی پیش رو چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

1471