ادعای یک خبرگزاری؛ جزییات پیشنهاد جدید پرسپولیس به ترابی

ادعای یک خبرگزاری؛ جزییات پیشنهاد جدید پرسپولیس به ترابی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد با هافبک ملی‌پوش خود را در اولویت قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در فصل اخیر مهدی ترابی بود. این هافبک تکنیکی و بازیساز، با پاس‌های دقیق و شوت‌های تماشایی خود تهدید بزرگی برای حریفان بود و سهم بزرگی در موفقیت قرمزها ایفا کرد.

در پایان فصل بیست‌وسوم، ترابی یکی از بازیکنانی بود که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسید و به بازیکن آزاد تبدیل شد. مدیران باشگاه بلافاصله مذاکره و تمدید قرارداد این هافبک ملی‌پوش را در دستور کار قرار دادند و سعی کردند با توجه به اهمیت این بازیکن، بالاترین پیشنهادهای ممکن را به او ارائه دهند.

طبق ادعای خبرگزاری فارس، آخرین مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به ترابی برای قرارداد جدید 21 میلیارد تومان بوده که نسبتا عدد قابل توجهی است، اما این رقم در مرحله اول مورد موافقت ترابی واقع نشده است.

از سوی دیگر، پرسپولیسی‌ها برای حفظ بازیکن ملی‌پوش خود به این مقدار بسنده نکرده‌اند و گفته‌اند که حدود 5 میلیارد تومان آپشن را هم در قرارداد وی خواهند گنجاند. جالب است بدانید حتی این هم آخرین ترفند پرسپولیس برای حفظ ترابی نبوده و براساس شنیده‌ها، هوادار متمول قرمزها به ترابی قول داده مبلغ 5 میلیارد تومان هم از طرف خودش به قرارداد او اضافه خواهد کرد تا قرارداد این هافبک 29 ساله با آپشن‌ها به بیش از 30 میلیارد تومان برسد!

با اینکه این مبلغ برای هر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر می‌تواند عددی قابل قبول و حتی وسوسه برانگیز باشد، اما تا این لحظه پیشنهاد پرسپولیسی‌ها مورد پذیرش ترابی واقع نشده و او فعلا مذاکرات را بی‌پاسخ (On Hold) گذاشته است تا درباره تمدید قرارداد بیشتر فکر کند!

براساس آخرین به روزرسانی ترنسفرمارکت، ترابی سومین بازیکن ایرانی ارزشمند در لیگ برتر ایران است که طبق برآورد این سایت 1.5 میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

چندی پیش، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس از پیشنهادهای میلیون دلاری چند تیم‌ لیگ برتری به یکی دو بازیکن پرسپولیس خبر داده بود که بعدها از گوشه و کنار شنیده شد یکی از بازیکنان ترابی بوده که با این پیشنهادهای هنگفت رو به رو شده است.

با این وضعیت، به نظر می‌رسد پرسپولیس کار چندان ساده‌ای برای تمدید قرارداد ترابی پیش رو ندارد و باید دید آیا این بازیکن در روزهای آینده به پرسپولیس پاسخ مثبت خواهد داد یا اینکه مدیران باشگاه مجبور خواهند شد برای جلب نظر او، مبلغ پیشنهادی خود را از این هم بالاتر ببرند.

7474