علاقه منچستریونایتد به جذب هافبک پاری سن ژرمن

علاقه منچستریونایتد به جذب هافبک پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران منچستریونایتد برنامه های بزرگی برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارند و سر جیم رتکلیف مصمم است تا اولین فصل کامل خود در اولدترافورد را به یک فصل موفق تبدیل کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای قرار است یک مهاجم جدید، یک مدافع میانی و یک هافبک جدید، به عنوان سه اولویت اصلی رتکلیف به تیم منچستریونایتد ملحق شوند و خریدهای جدید در نزدیکی باشگاه هستند. ظاهرا شیاطین سرخ در حال برنامه ریزی برای ارائه پیشنهاد دوم برای جذب جراد برانتویت، مدافع اورتون هستند، در حالی که آنها مایل هستند که بند آزادسازی جاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را هم پرداخت کنند. اکنون، ادعا شده است که رتکلیف هدف اصلی خود را در خط میانی در نظر گرفته و مانوئل اوگارته، هافبک دفاعی پاری سن ژرمن یک گزینه جدی برای حضور در الدترافورد است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، منچستریونایتد مایل است پیشنهاداتی را برای جذب هافبک های جدید در تابستان امسال ارسال کند و این بازیکن اهل اروگوئه یکی از گزینه ها به شمار می رود. به نقل از نشریه فرانسوی اکیپ، منچستریونایتد اولین پیشنهاد را برای جذب اوگارته به پاری سن ژرمن ارائه کرده است.

این گزارش ادعا می‌کند که پیشنهاد اول توسط تیم فرانسوی رد شده است، اما آنها برای مذاکره برای مذاکره مشکلی ندارند. شیاطین سرخ اکنون دعوت شده اند تا یک پیشنهاد بهبود یافته برای اوگارته ارائه دهند و شاید بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون پس از یک فصل حضور در فوتبال فرانسه راهی لیگ برتر انگلیس شود.

۱۰۰۹