منچستریونایتد و پاری سن ژرمن در آستانه توافق برای انتقال هافبک اروگوئه‌ای

منچستریونایتد و پاری سن ژرمن در آستانه توافق برای انتقال هافبک اروگوئه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که در چند هفته اخیر مذاکرات میان منچستریونایتد و پاری سن ژرمن برای انتقال مانوئل اوگارته سرد شده بود، اما حالا دوباره مذاکرات به جریان افتاده و توافقات لازم انجام شده است.

به گزارش فوتبالی، مانوئل اوگارته، یکی از اهداف اصلی باشگاه منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال بود. بازیکنی که پس از انتقال ژائو نوس به پاری سن ژرمن و خط خوردنش از لیست تیم فرانسوی در هفته نخست رقابت‌های لیگ 1 فرانسه، تصمیم گرفت فشارها را برای خروجش از جمع پاریسی‌ها بیشتر کند. او خواهان انتقال به پاری سن ژرمن است و برای انجام این معامله اصرار می‌کند.

منچستریونایتد در هفته‌های اخیر نسبت به خرید این هافبک اهل اروگوئه دلسرد شد، اما حالا دوباره مذاکرات برای خرید اوگارته به جریان افتاده است. شیاطین سرخ که هنوز موفق به فروش مک‌تامینی و کاسمیرو نشده‌اند، سعی دارند اوگارته را به صورت قرضی و با بند خرید دائمی به خدمت بگیرند.

به گزارش نشریه فرانسوی لکیپ، مذاکرات مثبتی میان دو باشگاه شکل گرفت. قرار است اوگارته به صورت قرضی و با بند خرید دائمی 60 میلیون یورویی راهی منچستریونایتد شود. توافقات به حدی حاصل شده است که گفته می‌شود تا ساعات آینده ممکن است توافقات نهایی هم حاصل شود و اوگارته رسما به منچستریونایتد بپیوندد. 

1428