منچستریونایتد از خرید هافبک پاری سن ژرمن عقب نشینی کرد

منچستریونایتد از خرید هافبک پاری سن ژرمن عقب نشینی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد به سراغ گزینه های جایگزین مانوئل اوگارته رفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفته است به دنبال یک هافبک جدید در میان دیگر گزینه های تقویت خط هافبک خود باشد و صرفا تمرکز خود را بر روی مانوئل اوگارته هافبک اهل اروگوئه پاری سن ژرمن نگذارد. شیاطین سرخ در هفته های اخیر در حال بررسی شرایط قراردادی برای مانوئل اوگارته بود اما آنها قصد ندارند قیمت درخواستی ۵۱ میلیون پوندی پاری سن ژرمن را پرداخت کنند.

تنها در صورتی که پاری  درخواست خود را کاهش دهد ممکن است مدیران منچستریونایتد به مذاکرات بازگردند اما تاکنون هیچ پیشرفتی حاصل نشده است. دیدگاه مدیران منچستریونایتد این است که آنها فقط حاضر هستند برای هر هدف نقل و انتقالات مبلغ مشخصی را بپردازند که به نظر آنها منصفانه و عادلانه است و در غیر این صورت مذاکرات تا روزهای پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی مجاز نخواهد بود.

البته به نظر می رسد منچستریونایتد و پاری سن ژرمن همچنان در تماس هستند و انتقال قرضی با تعهد خرید نیز مورد بحث قرار گرفته است. مشخص شدن فهرست خروجی ها برای منچستریونایتد جهت این انتقال کلیدی است و مانوئل اوگارته همچنان هدف اصلی است و در کنار او سوفیان آمرابات نیز، همچنان در لیست اهداف شیاطین سرخ قرار دارد.

۱۰۰۹