بارسلونا شاید به سراغ گزینه جذب قرضی جیدون سانچو برود

بارسلونا شاید به سراغ گزینه جذب قرضی جیدون سانچو برود

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک به دنبال خرید جیدون سانچو از منچستریونایتد است.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارش نشریه موندو دپورتیوو علاقه بارسلونا به جذب قرضی جیدون سانچو پس از اعلام عدم نیاز باشگاه منچستریونایتد به این وینگر و به دلیل ناتوانی در فروش این بازیکن به صورت قطعی در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال افزایش یافته است.

سانچو در این تابستان آزاد است تا اولدترافورد را ترک کند، زیرا در سپتامبر گذشته با اریک تن هاگ اختلاف پیدا کرد و به همین دلیل این ملی پوش سابق انگلیسی نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در باشگاه قدیمی خود بورسیا دورتموند سپری کرد. شانس حضور مجدد او در تیم منچستریونایتد پس از تصمیم گیری برای حفظ اریک تن هاگ به نظر بسیاری از کارشناسان پایان یافته است. این موضوع شیاطین سرخ را با دو گزینه روبرو می کند، اول اینکه سعی کنند این بازیکن ۲۴ ساله را به شکل دائمی بفروشند یا دوباره او را قرضی در اختیار تیمی جدید قرار دهند، و به نظر می رسد گزینه دوم بسیار محتمل تر است. این واقعیت که منچستریونایتد ۵۰ میلیون پوند برای این بازیکن درخواست کند هر تیم علاقه مند به سانچو را ترسانده است و هیچ راهی وجود ندارد که بارسلونا که از نظر مالی در تنگنا قرار دارد، به جذب سانچو به شکل غیر قرضی بپردازد.

این مسئله یعنی انتقال قرضی به نیوکمپ  تلاش هانسی فلیک را برای بهبود شرایط تیمی که فصل گذشته ۱۰ امتیاز کمتر از رئال مادرید قهرمان فصل گذشته داشت را به خوبی نشان می دهد. به گزارش موندو دپورتیوو، منچستریونایتد سانچو را به بارسلونا پیشنهاد داده و با توجه به اینکه فلیک از تحسین کنندگان شناخته شده این بازیکن است و روسای نیوکمپ نیز تحت تاثیر حضور او در دورتموند در فصل گذشته قرار گرفتند، این انتقال بعید به نظر نمی رسد.

۱۰۰۹