کنایه خبرنگار مطرح انگلیسی به باشگاه منچستریونایتد پس از جدایی جیدون سانچو

کنایه خبرنگار مطرح انگلیسی به باشگاه منچستریونایتد پس از جدایی جیدون سانچو

پایگاه خبری فوتبالی- خبرنگار مطرح انگلیسی نسبت به عدم تلاش مدیران منچستریونایتد برای حفظ جیدون سانچو واکنش کنایه آمیزی داشت.

به گزارش فوتبالی، در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا جیدون سانچو وینگر باشگاه منچستریونایتد با قراردادی قرضی راهی چلسی شد تا بازی خود را در این تیم شهر لندن ادامه دهد. پس از این اتفاق کنایه تند و تیز مت لاو خبرنگار مطرح نشریه دیلی میل به منچستریونایتد جالب توجه بود.

او در ابن باره نوشت: "پس از شکست در انتقال اولیسه، چلسی در مورد جیدون سانچو از یونایتد پرس و جو کرد و آنها مبلغ ۴۰ تا ۴۵ میلیون پوند به اطلاع سران چلسی رساندند. آنها با این باور کنار کشیدند که این رقم باید کاهش یابد و این موضوع ثابت هم شد. برای ۲۰ تا ۲۵ میلیون پوند، او می تواند در نهایت تبدیل به یک بازیکن با قیمت مناسب شود زیرا او فوق العاده با استعداد است و فقط در منچستریونایتد جواب نداده است اما بگذارید صادقانه بگویم، چه کسی در منچستریونایتد جواب داده است!"

این تحلیل پس از ناکامی بسیاری از ستارگانی که در سال های اخیر راهی الدترافورد شده بودند مطرح شد و بازیکنان بزرگی مانند رافائل واران، کاسمیرو و آنتونی و همچنین راسموس هویلوند نتوانستند درخشش پیشین را در ترکیب شیاطین سرخ نشان دهند.

۱۰۰۹