اظهار نظر اسطوره منچستریونایتد در مورد جیدون سانچو

اظهار نظر اسطوره منچستریونایتد در مورد جیدون سانچو

پایگاه خبری فوتبالی- رایان گیگز معتقد است که انتقاد اریک تن هاگ در مطبوعات از جیدون سانچو آخرین حربه برای بازگرداندن روحیه این بازیکن از سوی سرمربی منچستریونایتد بود. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی هلندی شیاطین سزخ از زمانی که 14 ماه پیش هدایت این تیم را برعهده گرفت، برای دستیابی به بهترین عملکرد وینگر 73 میلیون پوندی خود تلاش کرده است. اما ستاره انگلیسی پس از جدا شدن از بوروسیا دورتموند در تابستان 2021 همچنان در تکاپو است تا ارزش خود را نسبت به قیمت هنگفت پرداختی برای خریدش را نشان دهد. تن هاگ پس از شکست 3-1 یکشنبه گذشته مقابل آرسنال، سانچو را به خاطر عملکردش ضعیفش در تمرینات مورد انتقاد قرارداد.

رایان گیگز، سرمربی سابق ولز و اسطوره سابق شیاطین سرخ در این باره گفت: "به نظر می رسد این آخرین حربه تن هاخ بود. باید شخصا با او تماس بگیرم و ببینم که چرا این مدل از واکنش را نشان داد. ما از بیرون نمی دانیم در تمرینات چه گذشته اما به نظر می رسد که تن هاخ همه چیز را در مورد سانچو امتحان کرده است. بازیکن می‌تواند نسبت به رفتار سرمربی خود واکنش نشان دهد و فکر کند درست عمل کرده است مثلا اینکه پیش خود بگوید من باید به مربی نشان می‌دهم که چه توانایی‌ هایی دارم یا برعکس می‌تواند اخم کند و غر بزند که  احتمالاً به نتیجه درستی نخواهد رسید و حالا این به سانچو بستگی دارد."

سانچو، بازیکن سابق منچسترسیتی ،  روز یکشنبه در پستی در شبکه های اجتماعی مدعی شد که عملکرد تمرینی او خوب بوده است  که نشان از دلیل دیگری برای حذف او از فهرست تیم منچستریونایتد دارد. اما رایان گیگز که بیش از دو دهه را به عنوان بازیکن منچستریونایتد گذرانده است می گوید نحوه رفتار بازیکنان در الدترافورد بسیار مهم است.  او به پادکست Webby و O’Neill گفت: " تمرین در منچستر یونایتد براساس تجربه من به عنوان یک بازیکن  سخت تر از خود بازی ها بود. شما باید بهترین عملکرد را در تمرین داشته باشید تا در روز بازی در زمین پیاده کنید. او باید پیشرفت کند و این هدف نهایی است. زیرا او یک مربی دارد که از عملکردش راضی نیست. اگر گفته خود سانچو درست بود که عملکرد تمرینی او به اندازه کافی خوب بوده است پس چرا او بازی نمیکند؟ اعتقاد من بر این است که طرفداران منچستر یونایتد پس از بیش از دو سال حضور سانچو به سرعت در حال از دست دادن صبر خود هستند و اگر او تغییری در تمرینات خود ایجاد نکند، باید با تیم خداحافظی کند و لازم است که بازیکن مسئولیت تمرینات و ضعفش  را بر عهده بگیرند. اگر حرف تن هاخ درست باشد که او وزنش را کم نمی‌کند، باید او را مجبور کنند تا مطمئن شوند که بهترین عملکردش را دارد. اما تنها یک نفر می تواند شرایط را تغییر دهد. او خود سانچو است و  فقط جیدون می تواند خودش را نجات دهد."

۱۰۰۹