مهاجم جوان منچستریونایتد، بالاتر از رونالدو و رایان گیگز

مهاجم جوان منچستریونایتد، بالاتر از رونالدو و رایان گیگز

پایگاه خبری فوتبالی - میسون گرینوود مهاجم منچستریونایتد انگیزه بالایی دارد تا خودش را ثابت کند. این بازیکن از زمان اولین بازی خود در رده های پایه منچستریونایتد تا زمان اولین بازی خود در تیم بزرگسالان که دو سال پیش انجام شده، پیشرفت خوبی داشته است.  

به گزارش فوتبالی، گرینوود دومین فصل را در تیم بزرگسالان منچستریونایتد دارد اما به رکوردشکنی ادامه می دهد. به طور مثال او قبل از این که بیست ساله بشود توانسته شانزدهمین گلش در لیگ انگلیس  را ثبت کند و رکورد قبلی که توسط وین رونی ثبت شده بود را شکست. او چند هفته قبل هم رکورد مارکوس رشفورد که قبل از 20 سالگی سیزده گل زده بود را شکسته بود. آمار گرینوود از رونالدو و رایان گیگز هم بهتر است.

گرینوود توان حضور در پست مهاجم نوک و بال راست را دارد و در این فصل یازده گل و شش پاس گل داشته است. از گلهایش شش تایش در لیگ انگلیس بوده و پنج تایش در یک ماه اخیر تا به منچستریونایتد کمک کند تا نایب قهرمانی خود را قطعی کند. گرینوود البته هنوز به آمار فصل قبلش که نوزده گل به ثمر رساند (ده تا در لیگ انگلیس) و چهار پاس گل داد، نرسیده است. سولشر سرمربی منچستریونایتد به گرینوود کاملا اطمینان دارد و روی این بازیکن حساب می کند.

4125