رسمی؛ جیدون سانچو به منچستریونایتد پیوست

رسمی؛ جیدون سانچو به منچستریونایتد پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - پس از اعلام رسمی باشگاه دورتموند مبنی بر اینکه جیدون سانچو از این باشگاه راهی منچستر یونایتد خواهد شد اکنون باشگاه منچستر یونایتد هم به طور رسمی اعلام کرده است که جیدون سانچو به جمع شیاطین سرخ پیوسته است تا این انتقال به طور کامل رسمی شود.

به گزارش فوتبالی، از مدت ها پیش و حتی تابستان سال گذشته، شایعات و حرف و حدیث های زیادی پیرامون انتقال جیدون سانچو از باشگاه دورتموند به باشگاه منچستریونایتد مطرح بود و اکنون بالاخره این انتقال رسمی شده است تا دیگر حاشیه ها پیرامون این بازیکن به پایان برسد و پس از کش و قوس فراوان، سانچو راهی منچستریونایتد بشود.

اکنون شیاطین سرخ یک ستاره جدید را جذب کرده اند که می تواند در ترکیب این تیم و در خط حمله مانند یک وزنه عمل کند و مشکل گلزنی را که منچستر یونایتد در برخی از بازی های بزرگ با آن دست و پنجه نرم می کرد را حل کند.

به نظر می رسد که مبلغ این انتقال 85 میلیون یورو بوده است چرا که پیش از باشگاه منچستر یونایتد، باشگاه دورتموند در اعلام رسمی خود چنین مبلغی را اعلام کرده بود و گفته بود که تنها مراحلی کوتاه مانده است و با توجه به حضور سانچو در ترکیب تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2020، این مراحل پس از یورو انجام خواهد شد.

1470