سرنوشت جیدون سانچو در دورتموند چگونه رقم خواهد خورد؟!

سرنوشت جیدون سانچو در دورتموند چگونه رقم خواهد خورد؟!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد سباستین کهل، مدیر ورزشی بروسیا دورتموند، انتقال دائمی جیدون سانچو در تابستان را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته، زمانی که سانچو به صورت قرضی به بروسیا دورتموند برگشت، نام او دوباره میان هواداران بر سر زبان‌ها افتاد. سانچو در منچستریونایتد پس از درگیری‌هایی که با اریک تن هاگ داشت، کاملا از بین رفت و تصمیم گرفت مجددا به تیم سابق خود برگرددف اگرچه در حال حاضر انتقال او به صورت قرضی انجام شده، اما شایعاتی مبنی بر اینکه او می‌تواند در پایان فصل این انتقال را دائمی کند، شنیده می‌شود. با این حال، کهل، مدیر ورزشی زردپوشان دورتموندی اعتراف کرد که انجام این معامله چالش برانگیز خواهد بود.

کهل در پاسخ به سوال اسکای اسپورت که آیا گزینه ای برای جذب دائمی سانچو - و همچنین ایان ماتسن، بازیکن قرضی لیگ برتری در تابستان وجود دارد یا خیر، گفت: "متاسفانه برای هر دو بازیکن، هیچ یک از گزینه‌ها واقع‌بینانه نبود. ما طبیعتاً از یک گزینه با او - و همچنین با ایان - دفاع کردیم، اما موضع مذاکره به گونه‌ای نبود که بتوانیم آن را اجرا کنیم و بنابراین فعلاً آن را می‌پذیریم."

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند سه بار در لیگ به میدان رفته و در هر دو بازی اول خود مقابل دارمشتات و اف سی کلن یک پاس گل ثبت کرده است. علیرغم موضع گیری عمومی دورتموند مبنی بر بعید بودن جذب سانچو، به نظر می‌رسد این اطمینان از سمت یونایتدی‌ها وجود دارد که برای فروش این بازیکن در تابستان امسال تلاش خواهند کرد، مگر اینکه تن هاگ از از هدایت شیاطین سرخ کنار گذاشته شود.

1369