باز هم جنجال‌های از نوع خدادادی روی آنتن زنده؛ این بار همستر زرد! (ویدیو)

باز هم جنجال‌های از نوع خدادادی روی آنتن زنده؛ این بار همستر زرد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- معروفترین همستر دنیا! باعث ایجاد جنجالی عجیب در یک برنامه تلویزیونی شد.

به گزارش فوتبالی، خداداد عزیزی و حاشیه دو یار جدانشدنی هستند. 

با این حال به نظر می‌رسد که این حاشیه‌ها و کمک کردن به بیشتر دیده‌شدن برنامه بیش از متن و محتوا برای سازندگان آن در شبکه ورزش اهمیت دارد. خداداد عزیزی که در اولین حضورش در یک برنامه تلویزیونی به عنوان کارشناس ثابت در جریان جام ملتهای آسیا، خبرساز شده بود، دیشب باز هم سروصدا به پا کرد.

کنایه مجری برنامه به همستر بازی کردن خداداد عزیزی روی آنتن زنده تلویزیون با واکنش او مواجه شد. 

وقتی مجری دوم برنامه نظر خداداد را در مورد یک کامنت از او پرسید گفت:«شما به من و آقای خیابانی گیر دادی چرا تا الان و امشب کامنت نمی‌خواندی؟»

خداداد موبایلش را روی میز کوبید و ادامه داد:« من خودم این بازی ها را بلدم. با من این بازی ها را نکن پسر خوب. تو خیلی سن و سالت کم است. تا الان سه شب برنامه است که کامنت نمی‌خونی. امشب یادت آمد که برای من وآقای خیابانی کامنت بخوانی.»

مجری دوم برنامه از خیابانی می‌پرسد که آیا او از کامنت خواندن ناراحت شده یا نه. خیابانی می‌گوید نه و از خداداد می‌خواهد که حالا جواب بدهد به کامنت‌ها. خداداد هم می‌گوید:«نه من جواب نمی‌دهم. اینکه بخواهی من و آقای خیابانی را ضایع کنی من خودم این کاره هستم.»

خداداد در جواب اصرارهای خیابانی گفت:« من جواب نمی‌دهم.» و در نهایت هم خیابانی مجبور می‌شود برای ادامه بحث به سراغ اشکان دژاگه که از این اتفاقات گیج شده برود!

بعید به نظر می‌رسد با وجود این اتفاقات تغییری در روند برنامه ویژه یورو به وجود آمده و احتمالا بینندگان تلویزیونی تا پایان این رقابت‌ها شاهد اتفاقاتی از این دست خواهند بود اما هر چه بود زشت بود و در شان برنامه های تلویزیونی نبود!

کنایه‌های خداداد عزیزی به مجری برنامه را در زیر تماشا کنید.

وقتی کامنت خواندن مجری جوان و همستر بازی کردن عزیزی روی آنتن زنده دردسر ساز شد!

4326