رقیب جدید دایی؛ مسی به شهریار رسید

رقیب جدید دایی؛ مسی به شهریار رسید

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان آرژانتین بامداد امروز موفق شد خود را به علی دایی برساند.

به گزارش فوتبالی، تقریبا 3 سال پیش بود که کریستاینو رونالدو با دو گلی که از روی نقطه پنالتی برابر فرانسه به ثمر رساند، موفق شد رکورد علی دایی، اسطوره فوتبال ایران که با 109 گل، بهترین گلزن دنیا در رده ملی بود را بشکند.

رونالدو که پس از آن رکورد خود را افزایش داده بود، سه روز پیش هم در بازی با ایرلند موفق شد دو گل به ثمر برساند تا فاصله خود را با علی دایی که در رده دوم قرار دارد، بیشتر کند و به 130 گل برساند.

حالا علی دایی که سالهاست از مستطیل سبز خداحافظی کرده، یک رقیب جدید دیگر هم پیدا است. رقیبی که به احتمال زیاد، به زودی از آمار علی دایی عبور خواهد کرد.

رقیب جدید علی دایی، لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین است که بامداد امروز در دیدار برابر گواتمالا دو گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند تا مجموع گل‌هایش به ۱۰۸ برسد و آماری مشابه دایی در گلزنی در رده ملی داشته باشد و احتمالا به زودی از علی دایی عبور خواهد کرد و به تنهایی، تبدیل به دومین گلزن برتر جهان در رده ملی خواهد شد.

به این نکته هم اشاره کنیم که بعد از رونالدو، دایی و مسی، سونیل چتری از هند با 94 گل زده، چهارمین گلزن برتر دنیا در رده ملی محسوب می‌شود که با توجه به خداحافظی او از دنیای فوتبال، او تهدیدی برای رکورد دایی به حساب نمی‌آید.


2636