رویارویی با رونالدو برای بازیکنان ما خاطره می‌شود

رویارویی با رونالدو برای بازیکنان ما خاطره می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - سه شنبه از ساعت 22:30 به وقت ایران تیم ملی پرتغال و تیم ملی جمهوری چک در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2024 به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود نتیجه مطلوب خود را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، ایوان هاشک سرمربی تیم ملی جمهوری چک پیش از رویارویی با یاران کریستیانو رونالدو، از فوق ستاره پرتغالی تعریف و تمجید کرد و گفت:" این که بازیکنان ما مقابل کریستیانو رونالدو بازی کنند، برای آن ها خاطرات زیادی را در پی خواهد داشت. کریستیانو رونالدو بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است."

سرمربی تیم ملی جمهوری چک در ادامه افزود:" البته پرتغال به جز کریستیانو رونالدو، بازیکنان مهم دیگری هم دارد که در لیگ های معتبر بازی می کنند و ستاره های تیم های خودشان هستند. پرتغال مدعی قهرمانی است. البته ما این قضیه را از پیش می دانستیم و خودمان را برای آن آماده کرده ایم. باید به طور تیمی بازی کنیم و رونالدو و ستاره های پرتغال را خنثی کنیم. برای هر نوع تغییری آماده ایم و می دانیم که پرتغال این توانایی را دارد که در طول بازی سیستم خود را عوض کند."

1470