رونالدو فقط به خاطر عملکردش در تیم ملی پرتغال حضور دارد

رونالدو فقط به خاطر عملکردش در تیم ملی پرتغال حضور دارد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال پیش از بازی تیمش مقابل تیم ملی جمهوری چک از کریستیانو رونالدو تعریف و تمجید کرد و او را برای بازی مقابل جمهوری چک آماده دانست.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال و تیم ملی جمهوری چک سه شنبه 29 خرداد ماه از ساعت 22:30 به مصاف هم می روند و به این ترتیب اولین بازی خود را در رقابت های یورو 2024 برگزار می کنند و باید دید که اوضاع در این بازی به چه شکل پیش می رود.

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال پیش از این بازی گفت:" رونالدو فقط با شایستگی و به خاطر عملکردش در تیم ملی پرتغال حضور دارد و آماری که او داشته است هم این قضیه را نشان می دهد. او یک گلزن حرفه ای است و 9 گل در دور مقدماتی به ثمر رسانده است. رونالدو همیشه در تیم ملی و در باشگاه خود به طور پیوسته تمرین کرده است. رونالدو روش بازی خود را کمی عوض کرده است اما هنوز هم می تواند به خوبی حمله کند و فضا سازی کند."

روبرتو مارتینز درباره شرایط کلی تیمش پیش از اولین بازی در یورو 2024 گفت:" دوره تمرینات و آماده سازی ما بسیار خوب پیش رفت و حالا می توانم بگویم که تمام بازیکنان ما آماده هستند."

1470