احتمال همبازی شدن مجدد سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو

احتمال همبازی شدن مجدد سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال همبازی شدن دوباره سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو در فوتبال عربستان وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، با اعلام نشریه آاس اسپانیا، مذاکرات باشگاه النصر عربستان با سرخیو راموس مدافع پیشین باشگاه سویا آغاز شده و به احتمال زیاد راموس و رونالدو بار دیگر هم‌ تیمی خواهند شد. سرخیو راموس پس از جدایی از باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه به باشگاه دوران جوانی خود یعنی سویا پیوست و در فصل گذشته یکی از مهره های مهم باشگاه منطقه آندولوس بود.

این بازیکن که در ۸۷ بازی موفق به ثبت ۱۰ گل در کل تاریخ بازی خود در سویا شده پس از یک فصل از این تیم جدا شد و صحبت از حضور او در لیگ های مختلف مانند لیگ عربستان، MLS و حتی لیگ های اروپایی از مدت ها پیش به گوش می رسد. باشگاه سن دیگو از مدتی پیش پروسه جذب سرخیو راموس را مدنظر داشته اما حالا صحبت از شایعه پیشنهاد جدی باشگاه النصر عربستان به سرخیو راموس به گوش می رسد.

به نظر می رسد آیمریک لاپورته مدافع اسپانیایی باشگاه النصر دوباره قصد حضور در فوتبال اسپانیا را دارد و به همین دلیل باشگاه النصر به دنبال جایگزینی برای او خواهد بود و شاید سرخیو راموس یکی از بهترین گزینه ها برای تیم حاضر در لیگ عربستان باشد زیرا دوست صمیمی راموس یعنی کریستیانو رونالدو هم یکی از بازیکنان موفق باشگاه النصر عربستان به حساب می آید و این امتیاز شاید کار تیم‌ عربستانی را برای جذب راموس آسان تر کند.

۱۰۰۹