ترکیب النصر مقابل الطائی با حضور کریستیانو رونالدو

ترکیب النصر مقابل الطائی با حضور کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هفتم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر عربستان به مصاف الطائی می رود و باید دید که یاران کریستیانو رونالدو در این بازی به چه شکل عمل می کنند.

به گزارش فوتبالی، النصر در هفته های اخیر صدر جدول عربستان را از دست داده است و در حال حاضر الاتحاد عربستان صدر نشین جدول لیگ حرفه ای عربستان است. اما با توجه به این که در این هفته از رقابت ها، الاتحاد باید به مصاف الهلال عربستان برود و بازی سختی دارد، النصری ها امیدوار هستند که بتوانند به صدر جدول لیگ عربستان نزدیک تر شوند.

در این بازی هم طبق معمول کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان النصر در ترکیب النصر حضور دارد و باید دید که عملکردش به چه شکل خواهد بود. رونالدو مدتی است که هدف انتقاد ها قرار گرفته است چرا که با وجود دستمزد سالانه 200 میلیون یورو، نتوانست مانع از حذف تیمش از جام حذفی عربستان یا از دست دادن صدر جدول لیگ عربستان شود و اکنون بازپس گیری صدر جدول لیگ عربستان برای او بسیار مهم است.

ترکیب النصر مقابل الطائی به این شرح است: روسی، سلطان الغنام، آلوارو، لاجامی، کنان، لوییز گوستاوو، الخیبری، الصلیهم، اندرسون تالیسکا، عبدالرحمن غریب، کریستیانو رونالدو.

1470