رونمایی از ترکیب النصر با حضور کریستیانو رونالدو(عکس)

رونمایی از ترکیب النصر با حضور کریستیانو رونالدو(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - با پیوستن کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان اکنون نگاه ها در سرتاسر دنیا به این باشگاه عربستانی به شکل ویژه ای خواهد بود چرا که آن ها یکی از پر افتخار ترین بازیکنان تاریخ فوتبال را به خدمت گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو، کریستیانو رونالدو با قراردادی که تا سال 2025 میلادی اعتبار دارد راهی باشگاه النصر عربستان شد و باید دید که عملکرد این ستاره پرتغالی در جمع زردپوشان النصر به چه شکل خواهد بود.

اکنون ترکیب النصر با حضور کریستیانو رونالدو جذابیت های ویژه ای برای هواداران این تیم خواهد داشت. النصر چند بازیکن معروف دیگر هم دارد که البته هیچ کدام از آن ها به پای کریستیانو رونالدو نمی رسند چرا که رونالدو کسی است که 5 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است؛ تورنمنتی که بدون شک بالاترین سطح فوتبال باشگاهی است.

به نظر می رسد که رونالدو در خط حمله باشگاه النصر در کنار وینسنت ابوبکر، بازیکن کامرونی قرار بگیرد. این بازیکن که احتمالا زوج رونالدو می شود، در فوتبال اروپا در تیم پورتو بازی کرده است. پشت سر رونالدو بازیکنانی مثل النجعی و تالیسکا می توانند بازی کنند. تالیسکا هم که یک هافبک هجومی برزیلی است در فوتبال اروپا در تیم بنفیکا توپ زده است.

1470