برد سخت النصر در اولین حضور کریستیانو رونالدو

برد سخت النصر در اولین حضور کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ عربستان سعودی، النصر و الاتفاق در ورزشگاه مرسول پارک که ورزشگاه خانگی تیم النصر عربستان است به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را النصر با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند و هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، مهم ترین نکته این بازی این بود که کریستیانو رونالدو اولین بازی خود را در ترکیب النصر عربستان انجام داد. در واقع ستاره پرتغالی که پس از جدایی از منچستر یونایتد راهی تیم النصر در فوتبال عربستان شده است، اکنون اولین بازی خود را برای باشگاه جدیدش انجام داد.

رونالدو در این بازی نتوانست گلزنی کند و به نظر می رسید که همچنان با فوتبال عربستان وفق پیدا نکرده است و هنوز به طور کامل با هم‌تیمی های خود هماهنگ نبود به شکلی که می دیدیم روی برخی از صحنه ها، بازیکنان النصر نمی توانستند توپ را به کریستیانو رونالدو برسانند.

تک گل النصر را در این بازی تالیسکا در دقیقه 31 به ثمر رساند و سه امتیاز را برای النصری را به دست آورد. النصر در این فصل به دنبال قهرمانی در رقابت های لیگ عربستان است و در حال حاضر با 33 امتیاز صدرنشین این لیگ است.

تماشای خلاصه بازی النصر 1-0 الاتفاق

1471