سه انتقاد جدی که به ژاوی وارد شده است

سه انتقاد جدی که به ژاوی وارد شده است

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز با به پایان رسیدن فصل در نهایت توسط خوان لاپورتا از کار برکنار شد و جای خود را به هانسی فلیک داد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز از زمانی که بارسلونا را ترک کرده است، درباره مسائل مختلف سکوت کرده است و هنوز واکنشی جدی به اخراج شدنش و یا انتقاد هایی که به او مطرح می شود، نشان نداده است.

به نقل از مارکا، از زمانی که ژاوی هرناندز از بارسلونا رفته است، تا حالا سه انتقاد بسیار جدی به او وارد شده است. انتقاد اول را آندره کوری ایجنت ویتور روکه وارد کرد. او معتقد بود که ژاوی هرناندز نمی توانست دقایق بازیکنانش را مدیریت کند و به این ترتیب به بازیکنی مثل ویتور روکه فرصت بسیار کمی برای بازی کردن می رسید. از سوی دیگر خوان لاپورتا ریاست بارسلونا از شرایط بدنی بازیکنان انتقاد کرد و آن ها را اصلا روی فرم نمی داند. در حقیقت لاپورتا معتقد است که تمرینات ژاوی و کادر فنی اش نتوانسته است بدن بازیکنان را روی فرم نگه دارد. انتقاد بعدی مربوط به رونالد کومان است. او به تازگی و پس از مصدومیت فرنکی دی یونگ به ژاوی هرناندز حمله کرده است و او را درباره این مصدومیت مقصر دانسته است. در حقیقت سرمربی تیم ملی هلند معتقد است که ژاوی در حالی که دی یونگ مصدوم بوده است، اصرار به بازی دادن به او داشته است و همین قضیه مصدومیت این بازیکن را تشدید کرده است.

1470