بارسلونا و ثبت رکوردی تاریخی در لالیگا

بارسلونا و ثبت رکوردی تاریخی در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و کادیز در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و به این ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و به صدر نشینی خود در جدول لالیگا ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این بازی یک کلین شیت دیگر را ثبت کرد. آبی و اناری ها یک رکورد تاریخی را در لالیگا از لحاظ کلین شیت ثبت کرده اند. بارسا در این فصل تا هفته بیست و دوم، هفده بار موفق شده است دروازه خود را بسته نگه دارد. هیچ تیمی به اندازه بارسلونا در تاریخ لالیگا نتوانسته است پس از ۲۲ بازی، هفده بار کلین شیت کند.

رکورد قبلی لالیگا از این لحاظ در اختیار تیم دپورتیوو لاکرونیا در فصل ۱۹۹۳/۹۴ بوده است که در بیست و دو بازی ابتدایی لالیگا، شانزده بار کلین شیت کرده بود و اکنون بارسلونا رکورد آن ها را شکسته است.

بارسلونا تا اینجای لالیگا تنها ۷ گل دریافت کرده است که این هم خود یک رکورد است. به نظر می رسد که تیم ژاوی هرناندز در مسیر قهرمانی لالیگا قرار دارد چرا که آن ها هشت امتیاز بیشتر از رئال مادرید دارند.

1471