خودداری مدافع استقلال از تشریح مذاکراتش با آبی‌ها/ جلالی: تمام تمرکزم روی تیم ملی است

خودداری مدافع استقلال از تشریح مذاکراتش با آبی‌ها/ جلالی: تمام تمرکزم روی تیم ملی است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع باشگاه استقلال در خصوص وضعیت قراردادش با این تیم به یک پاسخ کوتاه بسنده کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در فصل اخیر، ابوالفضل جلالی بود. این بازیکن 25 ساله خیلی زود با درخشش خود به مهره مورد علاقه جواد نکونام تبدیل شد، به گونه‌ای که سرمربی استقلال او را در اکثر بازی‌ها فیکس کرد و سمت چپ تیم را کاملا در اختیار او قرار داد.

جلالی توانست به بهترین شکل ممکن پاسخ اعتماد نکونام را بدهد و با 10 پاس گل، به بهترین پاسور استقلال تبدیل شد و بعد از ریکاردو آلوز، عنوان دومین «آقای پاس گل لیگ 23» را به خودش اختصاص داد.

اما خبر مهمی که چند روز قبل در خصوص این بازیکن منتشر شد، خبر اعزام او به خدمت سربازی بود که خبر بدی برای استقلالی‌ها محسوب می‌شد، زیرا این به آن معنا بود که جلالی باید در فصل آینده باید جمع آبی‌ها را ترک کند و برای گذراندن دوران خدمت راهی تیم دیگری شود.

اما خود جلالی چند روز قبل خبر سرباز شدنش را تکذیب کرد و پس از بازی پیکان - استقلال، در حالی که به خاطر دوم شدن تیمش ناراحت بود خیلی کوتاه به خبرنگاران گفت: «مشمول خدمت سربازی نیستم.» علیرغم تکذیب خبر سربازی از سوی جلالی، همچنان ابهاماتی در خصوص آینده او با استقلال وجود دارد و معلوم نیست آیا او فصل آینده هم با آبی‌پوشان خواهد ماند یا خیر.

جلالی که امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود، باز هم توضیح دقیقی از وضعیتش در استقلال ارائه نداد و فقط خیلی کوتاه گفت قراردادش با استقلال تمام شده است.

مدافع استقلال در واکنش به سوالات مجری برنامه درخصوص مذاکراتش با استقلال، از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد و گفت فعلا تمام تمرکزش روی تیم ملی و بازی فردا با ازبکستان است و نمی‌خواهد الان در مورد باشگاه خود صحبت کند.

جلالی البته ارائه توضیحات بیشتر را به آینده موکول کرد و در پایان صحبت‌هایش گفت: «انشالله بعد از بازی تیم ملی در خدمت شما هستم!»

7474