اولین خرید تابستانی استقلال؛ به زودی از اسلامی رونمایی می‌شود

اولین خرید تابستانی استقلال؛ به زودی از اسلامی رونمایی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا اولین خرید قطعی استقلال در نقل و انتقالات تابستانی انجام شده است.

به گزارش فوتبالی، محمد حسین اسلامی یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در فصلی بود که به تازگی به پایان رسید. او یکی از بازیکنان مستعد و تکنیکی امسالِ لیگ برتر بود که در ذوب آهن نمایش‌هایی جالب و قابل اعتنا داشت. 

اسلامی 23 ساله با نمایش‌هایی که در این فصل در ذوب آهن داشت توجه تیم‌های بزرک پایتخت مثل استقلال و پرسپولیس را جلب کرد و در حالی که در دو سه روز گذشته شایعاتی درباره پیوستن به تیم قرمز پایتخت شنیده می‌شد اما ظاهرا او ساعاتی قبل با استقلال به توافق نهایی رسیده است.

اسلامی در لیگ بیست و سوم 26 بازی برای ذوب آهن انجام داد و توانست 4 گل بزند و 3 پاس گل بدهد. او در جام حذفی هم دو بازی برای تیمش انجام داد که در این تورنمنت هم موفق شد یک گل برای تیمش بزند.

ویژگی مهم اسلامی تکنیک، سرعت و خلاقیت اوست. او به رغم سن کمی که دارد اعتماد به نفسش بالاست و به راحتی می‌تواند بازیکن مقابلش را از پیش رو بردارد. این ویژگی در استقلال لیگ بیست و سوم در کمتر بازیکنی دیده شد. 

او در بازی برگشت استقلال و ذوب‌آهن در لیگ بیست و سوم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری دقایق پایانی میزبان به پایان رسید بسیار خوب و موثر بازی کرد و همانجا بود که استقلالی‌ها مطمئن شدند باید اسلامی را جذب کنند.

1359