واکنش قاطعانه گواردیولا به احتمال بازگشت به بارسلونا

واکنش قاطعانه گواردیولا به احتمال بازگشت به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد اخراج ژاوی از بارسلونا و انتخاب هانسی فلیک به جای او صحبت کرد و با قاطعیت گفت که به بارسلونا باز نخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در واکنش به این که آیا او اختلافی با ژآوی هرناندز داشته، بیان کرد:" اتفاقی که برای ژاوی رخ داده، تقصیر من نبوده است. من هیچ مقایسه ای انجام ندادم." 

 این مربی همچنین در مورد احتمال بازگشت به بارسلونا هم صحبت کرد:" این دروازه به روی من بسته است. هدایت بارسلونا یکی از مشکل ترین کارهای موجود است چرا که مربیگری در این تیم به این معنی است که در یک بحث همیشگی و دائمی درگیر شوی."

گواردیولا در مورد انتخاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی بارسلونا نیز صحبت کرد:" برای او آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم که به او کمک کنند و زمان کافی در اختیارش قرار دهند. این مربی باید با بازیکنانی که دارد، هماهنگ شود. فلیک تجربه حضور در بایرن را دارد که تیم فوق العاده ای را تشکیل داده بودند. وقتی که به تیم جدیدی ملحق می شوی، به این حمایت نیاز داری. مهم است که فلیک و اطرافیانش آرامش داشته باشند چون قهرمان لیگ در شروع فصل و در ماه های سپتامبر و اکتبر مشخص نمی شود. کار کردن در بارسلونا یکی از مشکل ترین کارهاست و همه این را می دانند. در آن جا همیشه باید برنده شوی. بارسلونا می تواند با سبک های متفاوتی بازی کند. بازیکنان این تیم جوان هستند اما در عین حال تجربه دارند." 

4125