بارسلونا از انتقال مدافع فرانسوی به یوونتوس چقدر سود می‌کند؟

بارسلونا از انتقال مدافع فرانسوی به یوونتوس چقدر سود می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- یوونتوس در آستانه جذب جان کلیر تودیبو، مدافع فرانسوی باشگاه نیس قرار گرفته است و این یک خبر خوشحال‌کننده برای هواداران بارسلونا است، چرا که 20 درصد از مبلغ این معامله به باشگاه کاتالونیایی می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، به گفته نشریه ایتالیایی گاتزتا دلا اسپورت، به زودی مذاکرات پیشرفته میان یوونتوس و نیس برای انتقال تودیبو به باشگاه ایتالیایی آغاز می‌شود. یوونتوس می‎خواهد این مدافع فرانسوی را با قراردادی قرضی با بند خرید اجباری در پایان فصل به خدمت بگیرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دو باشگاه بر سر چنین انتقالی به توافقات لازم رسیده‌اند. اما شاید سوالی که برای هواداران بارسلونا به وجود بیاید، این است که دقیقا بارسا از طریق این انتقال چه میزان سود خواهد کرد.

به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، مبلغ نهایی انتقال تودیبو به یوونتوس 40 میلیون یورو است. قرار است مدیران بیانکونری 5 میلیون یورو را در این تابستان و 35 میلیون دیگر را در تابستان 2025 بپردازند و این مدافع را به صورت دائمی به خدمت بگیرند. بارسلونا 20 درصد از این مبلغ را به دست می‌آورد. این یعنی کاتالان‌ها 1 میلیون یورو در این تابستان و چیزی حدود 7 میلیون یورو در تابستان سال آینده کسب خواهند کرد.

این در شرایطی است که مدیران بارسلونا امید داشتند تمام مبلغ در همین تابستان از طرف یوونتوس پرداخت شود تا آن‌ها بتوانند با دست بازتری در بازار نقل و انتقالات شرکت کنند. بارسایی‌ها فاصله زیادی تا امضای قرارداد با نیکو ویلیامز ندارند و با اولین شارژ مالی می‌توانند یا ستاره جوان را مال خود کنند.

1428