خبری از پیشنهاد 50 میلیونی الهلال برای بازیکن بارسلونا نیست

خبری از پیشنهاد 50 میلیونی الهلال برای بازیکن بارسلونا نیست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بارسلونا به این راحتی ها هم نمی تواند ویتور روکه را به فروش برساند تا با پول فروش او به سراغ خرید بازیکنانی مثل نیکو ویلیامز و دنی اولمو برود.

به گزارش فوتبالی ، مدت ها است که درباره پیشنهاد الهلال عربستان به ویتور روکه، بازیکن برزیلی بارسلونا صحبت می شود اما به نظر می رسد که این پیشنهاد هنوز به طور رسمی ارائه نشده است.

در حقیقت اطرافیان ویتور روکه از این پیشنهاد به طور کامل ابراز بی اطلاعی کرده اند. به نقل از آدرین سانچز خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، اطرافیان ویتور روکه معتقدند که این بازیکن برزیلی همچنان قصد دارد که در بارسلونا بماند و زیر نظر هانسی فلیک به دنبال به دست آوردن فرصت برای بازی کردن و درخشیدن باشد.

ایجنت ویتور روکه و خود او هم قبلا گفته بودند که قصد دارند که در بارسلونا بمانند اما با توجه به این که حالا نام نیکو ویلیامز پیرامون باشگاه بارسلونا مطرح شده است، هواداران آبی و اناری ها دوست دارند که ویتور روکه به فروش برسد تا در نهایت نیکو ویلیامز خریداری شود. باید دید که الهلال پیشنهاد رسمی خود را برای خرید ویتور روکه ارائه می کند یا خیر.

1470